11 Nisan 2012 Çarşamba

Siz hiç dilek ağacına çaput bağladınız mı?

Her yıl 23 Nisan ve Ekim ayının kaçı unuttum, yılda iki kez Büyük Ada'da Aya Yorgi Kilisesine çıkılır. Çıkarken de yoldaki ağaçlara, çalılara çaput, bez bağlanır. İplik çekilir. Dilekler dilenir. 5-6 Mayıs  cıvarında olsa gerek, Hıdırellez'de de benzer ritüeller vardır.
Ben de bu günlere yaklaşırken, dilek ağacı temasından esinlendiğim çantalarımı yayınlamak istedim.

                                   

                                       


 
Dileğiniz gerçekleşirse, bağladığınız çaput yere düşermiş. Gerçekleşen dilekler dökülüyor. Umarım sizinkilerde  içindedir.
                                                  

9 yorum:

  1. Bayıldım çantalarınıza'!
    Konusu da güzel, kendileri de:)

    YanıtlaSil
  2. Çok, çok, çok teşekkür ederim.Beni yüreklendirdiniz.

    YanıtlaSil
  3. Ayyyy bayıldım bu çantalara, yani aslında aplike tasarımlarına bayıldımmmmmm :) Kullanmaya kıyamaz pano yapardım ben onları :)

    YanıtlaSil
  4. Dilek ağacı kavramına bayılırım, hele o rüzgarda üzerine bağlı çaputların hafif salınımı... ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar...

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş çok beğendim ağaçlar süper olmuş. böyle tablo bile yapılabilir. nefis olur. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çoookkk teşekkür ederim.... llk fırsatta pano olarak çalışacağım. Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  7. bayıldım ben bu güzelliğe. sevgiler:)))))

    YanıtlaSil
  8. Bayıldıııım :) Fikir çok güzel bir sürü yerde kullanılabilir, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. çanta halleri de,çok beğendim... güzel temanın

    YanıtlaSil