28 Haziran 2012 Perşembe

Yazlık Çantalar


Yazlık çantalar, günlük yada plaj çantası olarak kullanılmak üzere tasarlandı. Keçe, kumaş ve nakış olarak çalışıldı. ZİÇEV için yapılıp, kermeste satıldı. İlk tasarımlar bana ait, ama gönüllü arkadaşlarımın katkıları ve el emekleri çok büyüktür. 



Bu da gotik çanta. Örümceği pazarda hazır aplike olarak bulmuştum. Kelebeği keçe çalıştım ve örümceğin ağı duvak tülü, yaparken hep ÖRÜMCEK KADININ ÖPÜCÜĞÜ filmini hatırladım. aşkınız için ne kadar fedakarlık yapabilirsiniz ve aşk: siyaset, ön yargı, cinsiyet, dil, din, ırk dinlemez.


Yeğenim Irmak'ı tanıdınız artık, işte yine ona çalışılmış bir çanta

Bu da kardeşimin eşi Mine için çalıştığım bir yazlık çanta (nasıl ama, böyle görümce gördünüzmü? :))








Tombullar plajda aerobik yapıyor. Çalışırken en çok sevdiğimiz çantalar oldular. Herkes kendine benzetti... Hatta aramızda kavga bile çıktı diyebilirim...

Bu çanta bir hastahanenin promosyonu, Tam çiçeklerin orada isim yazıyor.

9 yorum:

  1. Çok güzel bu çantalar. Aplikeler çok güzel. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ah ben bu aplikelere bayıldımmmm, çok seviyorum zaten, tasarımlar harika çok şeker olmuş, hele örümcekli çok enteresan, fikrine-zevkine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bazen bir ışık çakıyor ve ilginç bir fikir çıkıyor. Çoğunlukla buna ben bile şaşırıyorum.

      Sil
  3. Çok çok güzel çantalar bunlar!
    Harika çalışmışsınız, emeği geçen herkesi tebrikler...

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederiz, arkadaşlarıma ileteceğim.

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzel olmuş,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim. Sizin bloğunuzu da ziyaret ettim. Henüz yeni galiba. Ben de yeniyim. Aramıza hoş geldiniz.

    YanıtlaSil
  7. Evet,internette bulup denediğim şeyler oluyor ama henüz hiç paylaşmadım.Teşekkürler,hoşbulduk :)

    YanıtlaSil