19 Mayıs 2012 Cumartesi

Uçuşan Balerinler



       
          




Küçükken balerin olmayı çok istemiştim. O zaman böyle yaygın kurslar falan yoktu tabii... Kızımı da az taşımadım bale kurslarına, tek çocuk olunca ne yapacağını bilemiyorsun. Hem Anadolu Lisesi sınavı kursu, hem okulda koro çalışmaları, hem de bale kursu olunca, çocukta tepki olarak hiç birini yapmadı tabii... Genç annelere nacizane tavsiyem, çocukları o kadar da zorlamasınlar, zaten zamanla yetenekler, ilgi alanları ortaya çıktıkça onlar bizi yönlendiriyor.  Neyse efendim, ben içimde ukte kaldığından mıdır? Balerinleri çok severim. Bu balerinlerin tütüleri kağıt katlama tekniğiyle kar desenlerinden yapılmış, buradan figürlerin kalıpları da var. Bu figürler farklı yerlerde de kullanılabilir.   Marifetli ve hayalgücü geniş hanımlara kolay gelsin.



 
 

8 yorum:

  1. bende balerın kızları cok severım.kısmetse ızımı koyucam daha 2 yasını doldurmadı.bu arada ellerınıze saglık.guzel olmuslar :))

    YanıtlaSil
  2. http://nulkam.blogspot.com/ blogumada beklerım :)

    YanıtlaSil
  3. vayyy be çok çok çok güzel görünüyorlar.
    ellerine sağlık.
    bana da beklerim!

    YanıtlaSil
  4. Sevgili arkadaşlar, öncelikle şunu belirteyim, bunları ne yazık ki ben yapmadım, internette başka bir blogta buldum.( ama yapıcam, kesin kararlıyım yapıcam) Kırmızı "buradan" üzerine tıklayınca ilgili blog açılıyor. Ayrıca her ikinizinde bloklarına neden giremiyorum? "....bunu açamıyor" diye yazı çıkıyor. Tekrar tekrar deniyeceğim ve benzer beğenileri olan insanlar olarak sizi izleyeceğim. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  5. olsun siz yapmasanızda bizimle paylaşmanız çok güzel..çok beğendim..

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller mutlaka denicem. paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Vavvv ne kadar güzel ya 1 kağıt ve 1 makas yapılan güzelliklere bakınn,teşekkürler paylaşımın için

    YanıtlaSil
  8. çok hoşlar teşekkürler

    YanıtlaSil