27 Eylül 2012 Perşembe

Açıklamalı Püskül Yapımı


Daha önce de yayınladığım "Victorian Crafts"     adlı kitaptan  püskül yapımıyla ilgili olanları paylaşıyorum. İpek iplik, iri bir delikli boncuk ve iğne ile harikalar yaratmışlar. Perde, yastık püskülü, anahtarlık ve daha başka nerelerde kullanılır, bilmiyorum?


Burada sadece ipliği, boğarak kendinden bir top başlık elde etmiş, bunu denedim. Hafif püsküller için iyi oluyor. Örneğin yastık köşelerine, perde eteklerine vb.

Bu boncukla yapılan bir çalışma, çok şık görünüyor, perdeleri toplamak için kordonla birlikte kullanılırsa çok güzel olur. Ya da koltuk kollarında...

Burada boncuk ayrı sarılıyor. Ortasından geçen bir ipe, iki misli uzun kesilen  püskülün saçak kısmı ortadan bağlanıyor. Sonra da kordonla tamamlamışlar.

Bu posttaki resimler, deniz kabukları postunda da yararlandığım "Victorian Crafts" adlı  kitaptan alıntıdır.

6 yorum:

  1. Güzel paylaşım için teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir paylaşım teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. paylaşım için teşekkürler, ne harika bir kitap bu!

    YanıtlaSil
  4. Daha bir kaç proje var. Yavaş yavaş hepsini paylaşıyorum. Ben de değerini yeni anladım desem, inanırmısınız. Öylece duruyordu kitaplıkta.

    YanıtlaSil
  5. Bu ilginç paylaşım için buradan da teşekkürlerimi göndereyim size!

    YanıtlaSil
  6. When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time a comment is added I
    get three emails with the same comment. Is there any way you
    can remove people from that service? Thanks!

    Also visit my web blog :: buy instagram likes

    YanıtlaSil