20 Eylül 2012 Perşembe

Ölçülü Rölyef Çalışması

Daha önce burada yayınlamış olduğum "Komşudan bir Rölyef Çalışması" isimli postu hatırlayan vardır. Rodos'tan aldığımız bu bina cephesini ben de çok beğeniyorum.  AhşapRölyef blog sahibi sevgili Funda Hanım, daha detaylı bilgi istemişti. Rölyefle ilgilenen herkes yararlansın diye, hazırladığım ölçülü fotoğrafları burada açık olarak yayınlamak istedim. Umarım birileri dener.  Deneyen olursa bizimle paylaşsınlar lütfen, ben de blog da paylaşmaktan çok keyif alırım.







3 yorum:

  1. Hülya hanım çok teşekkür ederim. Hemen yayınlamışsınız :) Rölyef öyle bir tutuku ki imkansız biliyorum ama gördüğüm bütün güzelleri ben de denemek istiyorum. Kısmet olur da bu rölyefi yaparsam blogumda kesinlikle yayınlarım .Yapanın ellerine sağlık çok güzel olmuş. Daha önce yayınladığınızda da ilgimi çekmişti zaten. Sağlıcakla kalın teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Bilgimi ve sahip olduğum her şeyi paylaşmayı çok seviyorum.Hele, hele birileri bunlardan yararlanarak çalışmalar yapılırsa bayılırım. Size ve her yapası olana kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  3. çok şirinmiş buu ben de istiyorum :/

    YanıtlaSil