20 Ekim 2012 Cumartesi

Sonbahar


"Aşk, bir benzetme sanatıydı aslında. Kendimi, çocukluğumdan beri dinlediğim masallardaki, izlediğim filmlerdeki kahramanlara benzetme sanatı... Ve tıpkı sanat gibi onun da rasyonel olması gerekmezdi. Peki tüm bu karnaval  -tamamen bencilce-, adımı filmin sonunda akan yazıların başrol kısmında görme arzum yüzünden olabilir miydi?"

10marifet  ve Hobiniyarat.com'un birlikte düzenledikleri "Sonbaharda evimi süslüyorum" temalı yarışma için hazırlamaya başlayıp da, bir türlü tamamlayıp yetiştiremediğim bu duvar panosunu nihayet toparladım. En azından sizlerle paylaşayım dedim. Bu biraz nakış, biraz keçe çalışması, karma bir şey oldu.



Henüz yapım aşamasındayken.



17 yorum:

  1. Bayıldımmmmm :)Uzun zamandır bu kadar beğendiğim bir şey görmemiştim bloglarda.Çok üzüldüm doğrusu yarışmaya katılamamanıza.. neyse.. ben 10 puan verdim gitti , güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Hem çok güzel hem zarif bir iş çıkmış ortaya!

    İçtenlikle ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, ismi de benimkine benziyormuş, derece yaparmış bence, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş. Bayıldım. Ellerinize sağlık... Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Bende uzun zamandır bu kadar güzel bir keçe çalışması görmedim,yarişmaya katılamamanıza çok üzüldüm ellerinize emeğinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. tek kelimeyle harika bende denemek isterim ama daha önce hic yapmadım
    ama bayıldim özellikle sonbahar temalı olmasi beni kendine aşık etti
    ellerinize sağlik

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuşş. elinize saglık

    YanıtlaSil
  8. Sevgili dostlarım. Güzel yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. Bende bende çok sevdim şöyle yapabilirmiyim ki diye bir baktım ama :) Ellerine sağlık çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  10. çok beğendim bu panoyu... elinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Canım çok teşekkürederim gönderdiğin 2 parçayı sabah erkenden gidip aldım harika şeyler yapmışsın eline sağlık yüreğine sağlık benim beğendiğim kartıda değerlendirmişsin çok sevindim bayramın kutlu olsun kocaman öpüyorum...begoş

    YanıtlaSil
  12. Ama arkadaşım overdoz oldu bu post benim için. Hem sonbahar temalı tablon çok hoşuma gitti, hem de şu cümle kopardı beni: "Aşk, bir benzetme sanatıydı aslında. Kendimi, çocukluğumdan beri dinlediğim masallardaki, izlediğim filmlerdeki kahramanlara benzetme sanatı... Ve tıpkı sanat gibi onun da rasyonel olması gerekmezdi. Peki tüm bu karnaval -tamamen bencilce-, adımı filmin sonunda akan yazıların başrol kısmında görme arzum yüzünden olabilir miydi?" Paylaşım için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu cümle Bengisu Gençay'a ait. Kendisi, bildim bileli hep yazar. Senarist, reklam metin yazarı olarak hayatını kazanıyor. (laf aramızda kızım olur. :)

      Sil
  13. kesinlikle süper bir pano bu. Zevkinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
  14. ben buna bittim ne güzel olmuş

    YanıtlaSil
  15. ellerinize sağlık çok çok çok güzel olmuş... kıskandım çok. Başına bi şey gelirse benden bilin ;)

    YanıtlaSil